†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lempi biisinne Malisuilta?

Siirry alas 
+5
ShindeKudasai
Manu-Sama
MaliceMizer
Juka-sama
Mufu-sama
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Malisuilta?   Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 2:55 pm

Viime aikoina olen tykästynyt myös Chinurareta Kajitsuun ja Hakai no Hateen, samoin N.p.s.N.g.s:n vaikka aluksi se ei todellakaan kuulunut suosikkeihini x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Verethquantel

Verethquantel


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 13.08.2008

Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Malisuilta?   Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Elo 13, 2008 7:57 pm

Gekka no Yasokyoku on ehdoton suosikkini ja jopa eräänlainen pyhä kolminaisuus (XD) minulle. Biisi + Puvut + PV = PERFECTO! Unohtamatta tietenkään kappaleen upeaa liveä.

Minkäänlaisia biisilistoja en osaa tehdä, sillä kaikki Marisun biisit ovat hienoja kokonaisuuksia. Voin kyllä sanoa lempibiisini jokaisen laulajan ajoilta. Gacktilta on siis Gekka. Tetsun ajalta ehkä Laffesia, mutta levyltä Kioku to sora (nostalginen ja ensimmäinen kuulemani Marisun biisi). Klahan ajalta Mayonaka ni kawashita
yakusoku. Siinä biisissä on kaunis tunnelma. Instumentaalisista suosikkini on Saikai no chi to bara. Kuuntelin sitä viime kesänä paljon ja varmaan ihan siitäkin syystä, että cossasin pv:n Manaa. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Chiaki

Chiaki


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 09.08.2008
Paikkakunta : Vantaa

Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Malisuilta?   Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 4:38 pm

~~ Baroque, Bel Air, Au Revoir, Garnet, Illuminati, Brise, Le Ciel ja Gekka no Yasoukyoku ~~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://uk.youtube.com/user/xJackSpookyx
Gilraen

Gilraen


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.01.2009
Ikä : 33

Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Malisuilta?   Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 24, 2009 12:43 am

* Beast of Blood (ehdottomasti paras)
* Transylvania
* Le Ciel
* Shi no Bûto
* Madrigal
* Gekka no Yasokyoku
* S-Conscious
* Syunikiss
* Mayonaka ni Kawashita Yakusoku
* Chinurareta Kajitsu
* Saikai no Chi to Bara
* Gardenia
* Garnet

Rakastan älyttömästi noita kaikkia. Transylvania on toiseksi paras, mutta siitä eteenpäin kappaleet eivät ole lempijärjestyksessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusunen

Ruusunen


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 25.04.2009
Ikä : 30

Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Malisuilta?   Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 25, 2009 11:32 pm

Mahdoton kysymys! xD

On jotenkin todella vaikeaa napata yksi lempikappale, kun jokainen mizereiden aikakausi on jotain niin erilaista ja toisiinsa vaikesti verrattavissa. :'D
Olen kuitenkin jotenkin "päättänyt" hätätilanteen varalta, että lempibiisini koko Malice mizerin tuotannosta on Baroque.

En mielelläni valitse vain yhtä, mutta... sanoisin sen olevan Baroque ylitse muiden. Pidän Tetsun hätäisen, paniikinomaisen kuuloisesta älähtelystä laulun aikana.
(Saan jotain komplekseja, koska pidän tuosta samantyylisestä älähtelystä PENICILLINin Hakuein kurkustakin<3)

Kuitenkin. Tetsun ajalta lempikappaleet ovat Miwaku no rooma ja Baroque. Miwaku no rooma on joku niin mahtava! Minulla meni sitä paitsi vähän aikaa tajuta, että kertosäe on englanniksi. xD Mutta se on aivan mahtavan kuuloista. Pidän muutenkin Tetsun laulamasta englannista. Voin niin kuvitella Tetsun tanssahtelemassa laulunsa tahtiin. "Making me dance around for killing time."<3
Kappaleen tarina on muutenkin kaunis.

Gacktin ajalta... on paljon mahtavia biisejä. Transylvaniasta tulee aina mieleen Veren vangit-leffa.
Se on hieno kappale. Olen muutaman kerran laittanut sen PSP'ltä soimaan kun en ole meinannut nukahtaa.
Olen myös ihan vasta huomannut miten paljon pidän Bel Airista ihan oikeasti. Ne rummut, ne rummut...!
Kuunnelkaa, koko biisi toimisi pelkästään Kamin rumpujen ja Gacktin laulun yhteistyöllä. Ne rummut pyörittävät koko kappaletta.
Au revoir on tietenkin kaunis.
Ju te veuxin kertosäkeen tanssin osaan. Osaan myös muutaman Kamin kohdan. :----D
Illuminati ja N*p*s N*g*s ovat sellaisia perusKözejä kiimabiisejä.
Woah... Le ciel on toki kaunis, mutta en jaksa kuunnella sitä mitenkään erityisenä. Se ei aina jaksa koskettaa minua.

Klahan aikaa en kuuntele sen koommin, kuin että Baptism of blood on... Ei kiva. : ( En pidä siitä.
Beast of blood ja Gardenia ovat suosikkeja Klahan ajalta, mutta enemmänkin seuraan Klahaa hänen soolourallaan.
Manan mieleenpainuvimmat asut ovat kuitenkin Klahan ajalta.
Klahan laulama Ma cherie on ihana. :)

Jajajaja...! Älkää antako minun edes aloittaa Mori no naka no tenshista ja Unmei no deaista...!
Rakastan molempia, todellakin... Mori no naka no tenshi on samaan aikaan surullinen ja iloinen.
Minä ainakin tunnen molempia yhtä aikaa, päivästä riippuen kuinka paljon ja miten tasaisesti.
Unmei no deai on kaunis.
Pidän molemmista, mutta koska niistä ei yleensä synny muuta keskustelua kuin Kamin kuolema, en ole "päättänyt" niitä lempikappaleikseni.
Voi että. Salaisuuteni on, että Mori no naka no tenshi on lempikappaleeni.
Ehkä en vain halua jakaa sitä muiden kanssa? xD


Nyt... Olen kai kirjoittanut tarpeeksi. Anteeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Malisuilta?   Lempi biisinne Malisuilta? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi biisinne Malisuilta?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Malice Mizer-
Siirry: