†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Malice Mizerin elokuvat?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Malice Mizerin elokuvat? Empty
ViestiAihe: Malice Mizerin elokuvat?   Malice Mizerin elokuvat? Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 5:26 pm

Niin tässä sitä siis, kun on jo keskustelua musiikkivideoista, musiikista niin mikseipä leffoistakaan/DVDistä?

Tunnustakaa, kuka on katsonut Malice Mizer Bara no konrei (Bridal of Rose) Movien?

...Siis tietenkin tuotahan voi katsoa youtubestakin, mutta se on sen verran hidasta hommaa. XD

Itse ainakin oon katsonut ne youtubesta jonkin verran, ja näytti niin ihastuttavalta ja myös niin draamattiselta. T___T


Ps. Oon myös katsellut tässä Bel air de L'image (Movie)n.. 83
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
Shizuma-sama

Shizuma-sama


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 26.03.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Lahti

Malice Mizerin elokuvat? Empty
ViestiAihe: Vs: Malice Mizerin elokuvat?   Malice Mizerin elokuvat? Icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 8:03 pm

Onhan tuo tullut muutamaan kertaan katsottua ja se on todella hyvä. Crunchyrollista löytyy kokonaisena eikä lataukseenkaan mene liiemmin aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mm-gardenia.livejournal.com
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Malice Mizerin elokuvat? Empty
ViestiAihe: Vs: Malice Mizerin elokuvat?   Malice Mizerin elokuvat? Icon_minitimeSu Huhti 06, 2008 11:45 am

Ah, Olisko linkkiä? ^__^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
Ruusunen

Ruusunen


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 25.04.2009
Ikä : 30

Malice Mizerin elokuvat? Empty
ViestiAihe: Vs: Malice Mizerin elokuvat?   Malice Mizerin elokuvat? Icon_minitimeLa Huhti 25, 2009 11:59 pm

Ah, hei tosiaan. Linkkiä tulemaan jos Bara no konrein saa ladattua jostakin? Katsoin sitä reiluun puoleenväliin ja ylikin, mutta sitten meni hermot youtuben kanssa enkä katsonut loppuun... Ja nyt en enää muista missä olin menossa jajajajaja...!
Tunnustan, etten ole katsonut sitä loppuun. : (
Mutta se on kaunis, oikeasti. Mana heitti sen ruusun...! Se oli joku niin hieno kohta että...!

Ja se, kun Kouji tanssi sen ruumiin kanssa. Ahh... Se oli hieno.

Naa. Itku pääsi parissa kohtaa, enkä edes ole katsonut sitä loppuun...! xD Yu~ki ja Kouji ovat molemmat seksikkäitä siinä. Erittäin. Ah...

Ja Verte Aile! Latasin sen jostain... Jostain joskus. Minä voin sen lähettää tai yrittää laittaa jonnekin ladattavaksi jos joku sen haluaa.
Se on todella hieno. Sanoinkin jo jossain, että sanon sen aina lempielokuvakseni. Sitähän se on.
Se piti tosin katsoa pariin kertaan ennen kuin sen todella iskosti mieleen sen tarinan. Se on kaunis.
Pidän siitä kohdasta, kun Gackt kävelee sen naikkosen kanssa siellä metsässä.<3
Jajajajaja. Se on mahtava elokuva.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Malice Mizerin elokuvat? Empty
ViestiAihe: Vs: Malice Mizerin elokuvat?   Malice Mizerin elokuvat? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Malice Mizerin elokuvat?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Malice Mizer-
Siirry: