†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Dio ~distraught overlord~

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 30

Dio ~distraught overlord~ Empty
ViestiAihe: Dio ~distraught overlord~   Dio ~distraught overlord~ Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 7:47 pm

Siis, tämä äskettäin Suomessakin vieraillut kohtuu nuori j-metal (jos termiä saa käyttää, itse olen vain korviani myöten täynnä japsi-ihkutusta ja jrock-sanaan liittyvää negatiivista sävyä) kokoonpano. Mitä mieltä, tell me!

Itse omistan noitten DVDn (sain äskettäin synttärilahjaksi) ja sen mustan sinkun. Lisäksi kahdella hyvällä ystävällä on toisella "se punainen" ja toisella "se valkoinen" ja kaikki biisit minulla koneella.

Keikallakin olin, encoreiden pitkitetyt Mikaru-ilman-paitaa yleisösukellukset jättivät lähtemättömän vaikutuksen *drool* Erinalla oli ihanan poikamainen hymy ^-^

Kovasti bändistä pidän, pitkästä aikaa kuunneltava japanilainen yhtye x3
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Dio ~distraught overlord~ Empty
ViestiAihe: Vs: Dio ~distraught overlord~   Dio ~distraught overlord~ Icon_minitimeMa Huhti 21, 2008 8:31 pm

Minä en ole ikinä kuunnellut edes kyseistä bändiä. Kuullut olen monesti. Minulla on jopa kuva seinällä DIO:sta XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Dio ~distraught overlord~ Empty
ViestiAihe: Vs: Dio ~distraught overlord~   Dio ~distraught overlord~ Icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2008 9:55 am

Tykkään vaan yhdestä DION biisistä. X'D
Ja koneella vissiin vaan se yks albumi, kun en jaksanut ladata enempää.

(No siis mulla on koneella varmaan 30 eri JRock bändien musiikkia, Ja biisejä koneella yhteensä vähän päälle 1360. ^^; Ja kaikki JRockia. 8D)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Dio ~distraught overlord~ Empty
ViestiAihe: Vs: Dio ~distraught overlord~   Dio ~distraught overlord~ Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 12:02 am

Haa, keikalla olin. Vaikka en niin hirveästi ollut musiikkiin aikaisemmin ehtynyt tutustua... Mutta ei kaduta!

Keikalla oli mahtavaa, vaikka taisin pilata kaverin kengät. Ja sain kunnon suihkun Mikarun vesipullosta, mikä ei tietenkään ollut huono asia.. Mukaan keikalta revin pari julistetta, 白夜ニ燃ユル花~汝、我は全能の者也~ -single ja Kein kolapullo, mikä sattui kimpoamaan käteeni ystäväni päästä x3

Mikarun hyppimiset yleisöön oli aika... Mukavia. Sillä miehellä on just sopivat vatsalihakset *--*
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 30

Dio ~distraught overlord~ Empty
ViestiAihe: Vs: Dio ~distraught overlord~   Dio ~distraught overlord~ Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 3:18 pm

Se pullo kimposi MINUN päästäni, eli sen piti tulla minulle 8D nojoo, hyvin ansaitsit sen, ShindeKudasai.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Dio ~distraught overlord~ Empty
ViestiAihe: Vs: Dio ~distraught overlord~   Dio ~distraught overlord~ Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Dio ~distraught overlord~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - O F F - :: JRock-
Siirry: