†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Suosikkivaatteenne Moitiélta

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Suosikkivaatteenne Moitiélta Empty
ViestiAihe: Suosikkivaatteenne Moitiélta   Suosikkivaatteenne Moitiélta Icon_minitimeLa Kesä 28, 2008 11:25 pm

Taas yksi epätoivoinen yritys herättää edes jotain keskustelua aikaan. Eli, kuten otsikkokin jo kertoo: Mikä on the ultimate suosikkinne Moitién vaatteista? Perusteluja ja muuta sälää olisi myös ihan suotavaa kirjoittaa, ja mikä tärkeintä - kuvia !

Pistetäänpä nyt aluksi jotain mitä yritän tällä hetkellä kaivaa käytettyinä hettihuutokaupoista sun muista...

Suosikkivaatteenne Moitiélta EGA-64338BK2
Esittelen siis teille unelmatakkini! Tiedettävästi minulla on takkifetissi ja voisin pitää niitä millä säällä tahansa, mutta silti vain harvat kappaleet vievät sydämeni, ja tämä takki kuuluu niihin :D. Olen himonnut tätä sitä siitä asti kun näin Manan Mad Tea Party photoshoot -kuvat (arr, miksi piti yhdistää myös unelmakenkäni tuohon asukokonaisuuteen, en kestä katsoa itkemättä XD!). Rrrrrrrakastan suuresti takaa pitkiä takkeja ja tällaista olen halunnut jo ties kuinka kauan. Mutta ehkä vielä joskus saan käsiini tämän kaunokaisen ♥ (ja ehkä jopa myös tämän, mutta tämä varmaan riittää takeista XD).

Takeista päästäänkin sulavasti toiseen etsintäkuulutettuun vaatekappaleeseen - viittaan. Päällysvaatteet on edelleen kivoja jne jne ja olen halunnut jonkinlaista viittaa jo vuosia, ja tähän nyt viimein olen ihastunut. Olen liian laiska ja osaamaton ja laiska ja laiska ja vieläkin vähän liian laiska tekemään vaatteita itse ja siksi odotankin kunnes tämäkin pomppaa syliini jostakin kiven kolosta...

Mutta nyt kaikki te laiskimukset ylös ja kirjoittamaan! Tunnetusti "Manan päällä monet kammottavuudetkin näyttävät jollain mystisen oudolla, ja ehkä pelottavallakin, tavalla hyvältä", joten siitä vaan listaamaan näitä järisyttävän kauniita luomuksia :D.

Postaan vielä myöhemmin lisää kokonaisista asukokonaisuuksista, heti kun vaan jaksan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Verethquantel

Verethquantel


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 13.08.2008

Suosikkivaatteenne Moitiélta Empty
ViestiAihe: Vs: Suosikkivaatteenne Moitiélta   Suosikkivaatteenne Moitiélta Icon_minitimeTo Elo 14, 2008 10:38 am

Linkittämäsi takki olkaviitalla on aivan ihana kyllä *-* Ristit ja ketjut saavat sen hymyilemään...XD

Omia suosikkejani ovat esim.

Suosikkivaatteenne Moitiélta EGL-79879BK2

Suosikkivaatteenne Moitiélta EGL-79886BK2
Tälläinen, vähän mekkomainen lolitakki on yksi unelmatakkejani. Olisi tarkoitus tehdä joskus sellainen. :D

Suosikkivaatteenne Moitiélta EGA-74373BK2

Suosikkivaatteenne Moitiélta EGA-74370BK2

Suosikkivaatteenne Moitiélta EGL-77843BKK2
Tykkään kauluksesta kovasti kun pitsi laajentaa sitä mukavasti :33

Suosikkivaatteenne Moitiélta EGL-79883BK2




Lopuksi on pakko linkittää yksi hirvitys. En ole nähnyt Moitiella vielä yhtä hirveämpää vaatetta.
Suosikkivaatteenne Moitiélta EGA-59323GYM

Ensimmäiseksi herää kysymys Miksi? Kuka pitää tälläistä? Aivan järkyttävä ja vastenmielinen luomus. En usko, että edes Manan päällä tämä näyttäisi hyvältä, sillä paita muistuttaa enemmän vesikasvia kuin vaatetta. Sininen väri ei tee paidasta yhtään hienompaa.
Paita olisi oikeasti hieno jos kangas olisi täysin tasaista ja väri musta, valkoinen tai sininen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Suosikkivaatteenne Moitiélta Empty
ViestiAihe: Vs: Suosikkivaatteenne Moitiélta   Suosikkivaatteenne Moitiélta Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 9:57 am

Olet oikeassa, toi on iha hirvee D:
Kuka ees tuhlais rahansa tollasee?
Miks Mana on tehny tollasen? Ei ole yhtään Manan tyylinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Suosikkivaatteenne Moitiélta Empty
ViestiAihe: Vs: Suosikkivaatteenne Moitiélta   Suosikkivaatteenne Moitiélta Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 3:08 pm

Mielestäni Moitiélla on paaaaljon pahempiakin luomuksia kuin tuo, niitä vaan on nykyään vaikeampi löytää muuten kuin käytettyinä, jos niinkään :D. Tuossa paidassa mättää pahasti vain tuo kangas (ja muuten se on vaan tylsä), eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun jään ihmettelemään Moitién materiaalivalintoja...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Suosikkivaatteenne Moitiélta Empty
ViestiAihe: Vs: Suosikkivaatteenne Moitiélta   Suosikkivaatteenne Moitiélta Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Suosikkivaatteenne Moitiélta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Moi-meme-moitié-
Siirry: