†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Uudet mallistot

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 3:47 pm

Nyt kun Moitiélta tuli taas kasa uusia vaatteita ja kiva määrä koruja, sain siitä idean luoda tällaisen ketjun. Tänne rohkeasti vaan mielipiteitä uusimmista vaatekerroista. Nehän löytyvät tietysti Moitién sivuilta, mutta koska minulla ei olekaan muuta kuin aikaa, pistän vielä linkit tähän...

- Ribbon Rose Headdress
- Rose Organza Choker
- Cross Swarowsky Strap
- Swarowsky Choker
- Swarowsky Necklace
- Swarowsky Earring
- Swarowsky Ring
- Swarowsky Comb
- Ritual Print Gillet
- Side High Laced Pants
- Asymmetry Flare Skirt
- Ritual Print Sundress
- Ritual Print Skirt
- Frill Blouse
- Gauze Lace Cutsew Off-White ja Black
- Shirring Ribbon Onepiece

Voin sanoa suoraan, että olen pahasti pettynyt. Korut häilyvät mielestäni jossain liian koristeellisen rajamailla, en ainakaan itse ostaisi. Mutta vielä enemmän petyin kuitenkin jokaiseen EGA-ryysyyn, nehän ovat järkyttäviä :D! Housut suoraan kuin Backstreetiltä (miksi, oi miksi jotain sivunyörityksiä, ymmärräthän Mana että niiden eleganttiusprosentti on -100 XD?) ja hameen toteutus tökkii ja pahasti; käyttämällä kankaita jotenkin eri tavalla, siitä olisi jopa voinut saada ihan kivan, sillä hameen malli on kuitenkin ihan jees... Ja vielä lopuksi, tuosta mikä-lie-takista en edes viitsi sanoa mitään, sivulta katsottuna ehkä ihan siedettävä, mutta muuten, hoh :D. Pidän suuresti ritual-printistä ja odotinkin, jos sitä käytettäisiin uudestaan, mutta odottelin sentään jotain ostamisen arvoista.

No joo, lolitan puolelta löytyykin sitten kaikenlaista nättiä, rituaaliprinttiäkin käytettiin kauniisti, yay! Cutsewkin on söpö, mutta mielestäni ei näistä uusista tuotteista mitään maailmaa mullistavaa löydy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 11:05 pm

Ihan kivoja nuo jotku noista. Mutta jotku taas on melkein ihan kamalia. D:

Itse pidin tuosta ilmeisesti viimisestä. En ole varma. Jos se oli se musta mekko ni joo se. Ja sitten se kännykkäkorun näköinen oli ihana. :3 En vaa tiä mikä se sit on.. xD
Manalle kyllä nuo sopisi varmaan kaikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimeTo Elo 21, 2008 12:27 pm

Niin, harmi vaan ettei mikä vaan näytä meidän muiden (lue: minun XD) päällä hyvältä.

Mutta se kännykkäkoru on tosiaan söpö ja ajattelinkin jos vaikka ostaisi sen. Mistään muualtakaan ei oikein löydy mitään kivoja killuttimia puhelimeen :D.
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimePe Elo 22, 2008 10:18 pm

Kännykoru on hieno *--* voisi yrittää saada aikaiseksi tilata sen itselle tai semelle lahjaksi :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Verethquantel

Verethquantel


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 13.08.2008

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimePe Elo 22, 2008 10:24 pm

Pitsiset chokerit ovat mielestäni oikein kauniita, mutta sitten esim. tuo Swarowsky Choker on jo aivan liian ylikoristeltu. Vihreä ja siniset kivet eivät oikein sovi yhteen. Liian yliampuva koru~

Sitten sitten. Odotin noista housuista M:n kuvauksen perusteella jotain tosi järkkyjä Backstreet-tyylisiä housuja, mutta eivät ne onneksi olleetkaan pahat mielestäni. x3

Frill Blouse ei ole mikään hirmu nätti luomus läpinäkyvine hihoineen ja röyhelökaulus tekee paidasta tosi tylsän ja epämääräisen näköisen ö_ö

Ritual Print Gillet on todellakin karmea printtinsä (joka on kyllä hieno, muttei vaan sovi tähän) vuoksi. Sommittelukin on ihan kamala. En tykkää, että yksityiskohtainen printtii painetaan keskelle yläosaa. Se toimii vain silloin (ainakin Manalla, kuten saimme viimeisimmissä GLB-kuvissa huomata ;D) jos käyttää korkeavyötäröistä hametta tai matalaa korsettia. Koska tuo takki oli jo noin ruma, niin voisin olettaa, että ensi kerralla tulee jotain vielä järkyttävämpää EGA:n puolelta ....

Ritual Print Sundress:nkin pilaa tuo printti.

No joo, ei nyt mitään superhienoja ja inspiroivia luomuksia nuo muutkaan. Yllätyksettömiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimePe Elo 22, 2008 11:27 pm

Itse en tykkää tuosta printistä, eli siitä miinuksia niille vaatteille. Harmittavaa kyllä useimmat korut ovat liian koristeellisia tyyliini. Liikaa kaikkea. Ja ne housut... minun silmissäni tusinatavaraa.
Plus että helpointa ja halvinta olisi tietysti tehdä ainakin nuo kaksi ensimmäiseksi listattua itse - minun brändirakkauteni ei ole tärkeämpää kuin rahalliset varani, joilla ei hirveästi Moitieta ostella. Cutsew oli nätti.
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimePe Elo 22, 2008 11:47 pm

Olen sitten vissiin ainoa, joka tykkää siitä printistä o.O"
toisaalta, ei ne vaatteet mulle kuitenkaan sovi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 9:49 am

ShindeKudasai kirjoitti:
Olen sitten vissiin ainoa, joka tykkää siitä printistä o.O"
toisaalta, ei ne vaatteet mulle kuitenkaan sovi.

Et ole ainoa. On se printti nätti, mutta se takki on hirveä! Dx
Takaisin alkuun Siirry alas
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitimeMa Syys 01, 2008 11:53 pm

Niille, jotka eivät vielä tienneet ja jos joku vaikka sattuu olemaan kiinnostunut, niin 5. päivä julkaistaan Moitién joulumallisto. Jos joku on ajatellut tilata Moitiélta jotain, nyt on hyvä tilaisuus saada jotain erikoista, vaikkakin tietysti vähän kalliimmalla... Vaatteet kuitenkin tehdään varta vasten ostajille, eli niitä ei valmisteta muuta kuin varauksen tehneille. Tuotteita voi varata 10 päivän ajan, mutta tämä aika luultavasti pidentyy ainakin muutaman päivän, jotta meille ulkomaalaisille jää vähän lisäaikaa shoppailla CDJapanin kautta. CDJapaniin tuotteet ilmestyvät varattavaksi muutama päivä sen jälkeen kun ne ilmestyvät Rakuteniin, eli luultavasti tänä viikonloppuna. Varatut tuotteet shipataan joskus marraskuun lopussa ja ne maksetaan sen jälkeen, eli joskus joulukuussa.

Muistakaa ainakin ihastella tulevaa mallistoa, jos ei muuta :D!

EDIT 5.9: Tässä vielä linkit, tänä vuonna saimme kolme takkia ja yhden mekon~

- Xmas Limited Jacket
- Xmas limited Mini-Dress
- Side Lace-Up Long Coat
- Rabbit Fur Collar Pleats Coat

Olen taas vähän pettynyt. Varsinkin kun olin jo suunnitellut varaavani jotakin... Mutta koska nyt ei tullut mitään yliupeaa aristotakkia myyntiin, taitaa jäädä jouluvaatteet tänäkin vuonna ostamatta :(.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudet mallistot Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet mallistot   Uudet mallistot Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudet mallistot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Moi-meme-moitié-
Siirry: