†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tällänen joku alotus keskustelu..XD

Siirry alas 
+2
Mufu-sama
Manu-Sama
6 posters

Moi dix Mois hyvä livenä?
1.Paras!
Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_lcap56%Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_rcap
 56% [ 5 ]
2.Empä nyt tiie
Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_lcap0%Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_rcap
 0% [ 0 ]
3.I love..<3
Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_lcap44%Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_rcap
 44% [ 4 ]
4.No eipä ole kehumista!
Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_lcap0%Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_rcap
 0% [ 0 ]
5.Toisaalta hyvä,toisaalta ei...
Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_lcap0%Tällänen joku alotus keskustelu..XD Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 9
 

KirjoittajaViesti
Manu-Sama
Dixaaja
Manu-Sama


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 21.01.2008

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 9:53 pm

Moi dix Mois..Awww..Kenellä konsertti kokemuksia? Minulla ei..VIELÄ! -.-

No,kaipa se päivä joskus koittaa.
Joskus.. Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 10:00 pm

Humm. En osaa sanoa, mutta luulen, että se on yhtä hyvä myös LIVENÄ. *o*
Uh.. Toivottavasti Moi dix mois tulee uudestaan suomeen, ni oisin heti varannu liput. -3-
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 10:41 pm

IIk !! Kumpa Moi dix olisi Hesas >w<
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 10:43 pm

Vastasin siihen galluppiin, että "I love" koska siinä näkisi myös livenä itse bändin jäsenetkin (joita rakastan kans) ja kuulisi ihan livenä biisitkin, joista tykkää. (Koska tykkään melkeinpä kaikista biisesitä). XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:26 pm

Se on niin käsittämättömän ihana, rakas, kaunis PARAS livenä. Ja raskaampi kuin levyillä. Ja Mana-sama, no "luonnossa", on niiiiin kaunis (ei sillä, ettei hän olisi kuvissakin x3).
Takaisin alkuun Siirry alas
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:32 pm

Ei oikeastaan löydy sanoja, et miten ihastuttava hän on -*O*-
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:40 pm

Awww. Tulispa uudestaan suomeen. <3 Pääsisi itkemään onnesta, ilosta, muuten vaan itkemään<3 ;;o;;
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:42 pm

Tuliskin <3 Ikävä iski heti keikan jälkeen kun täytyi lähteä kotia kohti *nyyh* Mana muistaa Suomen keikasta ensilumen ja sen, että pelkäs fanien paleltuvan. (Poimittu jostain saksankielisestä haastattelusta :3)
Takaisin alkuun Siirry alas
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:44 pm

Aww~ Mana siis iha tosiaan välittää faneistaan. kuinka herttaista -*_*-
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:45 pm

Välittäis viel hieman enemmän, niin vois kutsuu meidät kylään x3
Takaisin alkuun Siirry alas
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:47 pm

Tulisin iha TAKUULLA!! Näion muute mu unessa olis emmone kohta jossa mina, Juka ja Mana juotiin teetä XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:51 pm

Awwwwwww. Mä kyl palelluin siel moi dix mois jonossa. Ja aww, aika söpöä kun kuulee, että mana olisi huolissaan suomalaisista faneistaan. (ELI SE OIS NIINKU HUOLISSAAN MYÖS MUSTA KU MÄ AINAKI PALELLUIN AWWWW.)



Awww, Mana on vain niin ihana.<3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 11:52 pm

Mä näin sellasta unta, että olin Mana-saman kanssa jossain. Muistan siitä vain Manan, ja just kun se oli menossa pervoks, herätyskello soi >.<" VIHAAN herätyskelloja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Vantaa

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 12:00 am

Mun uneen kuului: kidnappaus, moissarilinna XD, mä, Juka, mana, tohru, kazuno, mufu, takapiha joka oli täynnä hautoja, palvominen (huom. mua palvottiin o_O) öö..laulaminen lapsille XDD, Teen juominen, Ja jotai sit lopus epäilyttävää >83
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 12:03 am

Menee vähän off topikiksi, mutta onneksi aina voi siirtää viestejä Mana-sama kategoriaan. n___n


Nii, itse näin untaa jossa pääsin johonkin kitara kauppaan, jossa myytiin Manan kitaroita olin ihan omgomg ja ostin sieltä sit tuon ESP Jeune fille x Bronze -Cross Ray- kitaran. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimeTo Kesä 12, 2008 11:13 pm

Lainaus :
(Poimittu jostain saksankielisestä haastattelusta :3)
suomentaja takuulla maailman luotettavin *köh*

Mutta, aiheeseen. Livenä PARAS. Konsertista en muista lähes mitään, jonotuksesta vaan sen, että varpaat oli tunnottomat ja kotimatkasta mm. "kato! Tosta lammikosta heijastu Mana! Kato, toi kallio näyttää ihan Sethiltä"-tyyliset lauseet ja Nightwishin kuuntelemisen. Ja valitukset isältä sen mölyämisen takia...
Takaisin alkuun Siirry alas
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitimeTi Elo 12, 2008 11:58 pm

Tosiaan paras live mitä olen koskaan kokenut! Monta kuukautta keikan jälkeen ainoat unet mitä muistan nähneeni olivat dixien keikasta, ja kaipaan edelleen sitä päivää älyttömän paljon. Kunpa vain tulisivat pian uudelleen ;_;! Lavaesiintyminenkin oli karismaattista kyllä, vaikka jäin toivomaan vähän jotain enemmän, Mana kun olisi saanut olla eläväisempi :D Onneksi kuitenkin oli Seth, hän toi esiintymiseen kamalasti paljon energiaa.

Jonotuksesta en muista oikein mitään, tulin paikalle vähän ennen kuin keikka alkoi, sillä Mon+amourin jäsenet pääsivät tietysti törkeästi kiilaamaan eteen ja siitä sitten eturiviin (todella söpöä kyllä, että Mana huolehti kylmässä kärsivistä faneistaan, aww cuutee!). Olin koko keikan suoraan Manan edessä (hämmästelen vieläkin paikkaani; keikan alussa olin Sethin oikealla puolella, mutta heti kun Mana astui lavalle niin koko faniporukka syöksyi sinne päin ja pian huomasinkin olevan juuri sillä paikalla mistä olin aina unelmoinut XD!). K'ta en päässyt näkemään kuin vilaukselta puolienvaihdossa yms, se jäi vähän harmittamaan, ja Sugiyakin jäi tietysti syrjään kun soitti siellä nevadassa...

Mutta Mana näytti aivan uskomattoman upealta :D. Aluksi oli vaikea uskoa, oliko hän oikeasti siinä soittamassa vai oliko kaikki sittenkin unta. Eturivissä sai tietysti olla kosketuksissa häneen niin paljon kuin halusi, ja välillä lähes pakosta, sillä se järkyttävä paine olisi riittänyt työntämään minut turva-aidan yli :D! No, pääsin jopa silittämään ah-niin-meikkivoiteista poskea (kymmenen sentin kerros meikkiä, nam nam... Näyttäähän se hyvältä kauempaa, videolla ja kuvissa, mutta ihan lähietäisyydeltä se on enemmänkin pelottavaa XD). Ah, ja varmaan moni taaemmissakin riveissä tuoksutti Manan (ultrasöpön) mansikkaparfyymin, jota hän tunki tauolla varmaan koko pullollisen päälleen (Gackt-vaikutuksia, anyone?) :D.

Ja ennen keikkaa oli NIIN älyttömän söpöä kun Mana kurkki sieltä oven raosta monen monta kertaa, ja kun hän viimein huomasi, että fanit olivat äkänneet hänet, niin hän meni äkkiä piiloon! How cute was that? ;_;

Ja keikan hauskin osuus oli tietysti se, että Manan housut repesivät kaikessa rytäkässä. Keikan jälkeen faneilla oli ainakin jotain älytöntä puhuttavaa siitä, ettei Mana ollut sheivannut reisiään ! ... ahhah? XD Ja Seth muistaakseni oli kaatua jossain vaiheessa nojatessaan jalallaan liikaa kaiuttimeen. Ahh Suomessa oli varmasti mukavaa, tervetuloa vaan uudestaan XD!

Huuuhh, nyt loppuu fanipoikailu/sekoilu/idiotismi ja lähdenkin tästä nukkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tällänen joku alotus keskustelu..XD Empty
ViestiAihe: Vs: Tällänen joku alotus keskustelu..XD   Tällänen joku alotus keskustelu..XD Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tällänen joku alotus keskustelu..XD
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Moi dix Mois-
Siirry: