†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Moi-meme-moitien laatu?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeMa Tammi 28, 2008 10:41 pm

Niin, että onkohan Moi-meme-moitien laatu miten hyvä/huono? Onko minkään laista tietoa?

Mun kaveri ainakin väitti, että moi-meme-moitien laatu on kuulema aika huono, ja, että lolitamekot repeää aika nopeasti. O_o Mutta joo, sanoin sit sille kaverille et ompelis itse sit paremmin, kuin moi-meme-moitie. XD

Köh, köh, kyllä aina, kun joku uskaltaakin sanoo jotain pahaa Manasta niin oon heti vetämässä hernettä nenään ja päästelen korvista savua ja ja X'DDD No ya know. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 6:16 pm

Itselläni ei moitien vaatteita ole, mutta luulisi merkkivaatteiden yleensä olevan hyvälaatuisia (ja kestäväthän ne Manan lavaesiintymisenkin 8D)... Itsellekin tulee heti vampyyrinhammasirvistys ja valmiina kuristamaan manandissaajia kun jotain negatiivista Manasta kuulee ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 12:50 am

Mm. Oisi kyllä kiva tilata moitielta joku mekko niin voisi sitten paremmin sanoa Moitien laadusta. Mutta uskon sen silti olevan ihan tarpeeksi, hyvä jos muhun vertaa, kun itse en edes osaa ommella. (No ainakaan vielä kauheen hyvin. XD)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:26 pm

Mikä tahansa on loistavaa jälkeä verrattuna mun olemattomiin ompelutaitoihin x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:30 pm

Noh, itse rupean ainakin jo pikkasen harjoittelee sitä ompelua et voisi itselleen ommella lolitamekkoja jos ei jaksa kauppaan lähteä. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:33 pm

Kaavat (tai kaavapohjat) on vaikeita löytää. Itse koristelen kaupasta ostettuja vaatteita, ettei tule ihan hirvityksiä ompeluksia ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:35 pm

Mmm. Eikö Gothic & Lolita Bibleissä ollut kaavoja joskus? Vai pätkiikö muistini. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:36 pm

Mäkin muistan jossain nähneeni... En oo varma x3
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:39 pm

Niin..


Mutta ainahan voi tehdä itsekkin kaavat. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:41 pm

Jep, mutta siinä tuppaa käymään niin, ettei niistä saa kokoon mitään säkkiä kummempaa (gothiclolitasäkki 8D).
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 10:54 pm

Aktiivisena Terriblestalkkaajana osaan sanoa, että Moitién vaatteet ovat todella hyvä laatuisia! Ja pakostihan niiden on oltavakin, ei kukaan maksa 200€ heti hajoavasta mekosta ja ylistä brändiä vielä sen jälkeen! D:

Itse aion joskus tilata Moitielta vaatteita, heti eivät varani mekkoon riitä, mutta aluksi ehkä sukat tai vastaavaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 11:15 pm

Toivotaan niin. n__n

Itsekkin ehkä sitten tulevaisuudessa voisin tilata sieltä, jos rahaa riittäisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitimeTo Kesä 12, 2008 4:53 pm

Moitién vaatteet ovat laadukkaita kyllä, sehän on juuri yksi syy miksi sitä niin suuresti arvostetaan. Mutta tietysti Moitiéllakin on alilyöntejä ja vikoja. Itselleni on ainakin käynyt niin, että ostin Moitiélta vaatekappaleen uutena ja paketin avatessani siitä sojotti muutamia lankoja sieltä täältä. Ei mitään vakavaa ja siitä selvittiin vain vetämällä ne irti, mutta jäi vähän häiritsemään miksei niitä ollut yksinkertaisesti karsittu pois, se ei olisi vaatinut kuin pientä huolellisuutta. Muuta valittamista minulla ei ole ja sekin vain tuosta yhdestä tuotteesta, yleisesti ottaen todella hyvää laatua ja ylimukavia päällä!

EDIT: pientä muokkausta :D!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Moi-meme-moitien laatu? Empty
ViestiAihe: Vs: Moi-meme-moitien laatu?   Moi-meme-moitien laatu? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Moi-meme-moitien laatu?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Moi-meme-moitié-
Siirry: