†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?

Siirry alas 
+4
Kinoko
MaliceMizer
Juka-sama
Mufu-sama
8 posters
KirjoittajaViesti
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 1:15 am

Dididii. Tuli vaan mieeln et mistä biisistä porukka tykkää. ^^
Kaikki Moi dix moisin biisit ovat hyviä, mutta varmasti jotkut biisit ovat vain niin mieleenjääviä ja ns. lempibiisejä Jotkut biisit taas ei jää mieleen niin hyvin ja ei kuuntele muutenkaan hirvittävän usein.

Itse tykkään näistä biiseistä:
  • Gloire dans le silence
  • Deus ex Machina
  • Xanadu
  • Monophobia
  • Nocturnal Romance
  • Night Breed
  • Pessimist
  • Neo pessimist
  • Forbidden
  • Perish
  • Shadows Temple


Eka biisi johon ihastuin Moidixilta oli tuo Deus ex Machina. Seuraavaks ihastuin tuohon Shadows Templeen (Ja siitä foorumikin sai nimensä. ^^) ja sit lopulta ihastuin myös noihin muihinki biiseihin, en enään muista sitä järjestystä. :3
.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Vantaa

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 3:51 pm

Minä pidän DEus Ex Mashinasta 83 Sitten on kai Neo pessimist. Mut nykyään kuuntelen ja oon koukussa Lamentfull miss
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 4:27 pm

Awwh. Rakastan niitä kaikkia.

Aluksi koukutuin Dixanadulta Angelicaan, Lamentful Missiin ja neo pessimistiin, mutta jokainen on äärettömän hyvä. Keikan jälkeen siitä tyksin eniten dispellistä, koska siitä jäi niin mahtavat muistot. Tällä hetkellä Xanadu on yksi suosikeistani.

Kuuntelen biisejä eri levyiltä aika tasaisesti ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeLa Huhti 12, 2008 3:50 pm

Kaikki kappaleet on tosi ihania, Vizardista en vain kauheasti pidä.
Ensimmäiset kappaleet josta pidin oli Dispell bound, Lamentful miss ja Solitude. Sitte Angelica.
Ostettuani Dixanadu levyn kiinnyin Sacred lakeen, Last temptationiin, Exludeen, ja Metaphysikaliin. Eli melkein kaikkiin. Mutta nykyinen ykkössuosikkini on Xanadu.^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 11:13 pm

Tämänhetkiset lempparini ovat:
Xnadu, Dispell Bound, Neo pessimist/pessimist, Gloire dans le silence, Monophobia, Lamentfull Miss, Nocturnal Romance, Mephisto waltz ja perish. :3
Eibät tietenkään ole järkässä, kun en osaisi yksinkertaisesti päättää parhainta. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 7:39 pm

Kaikki dixien biisit on käsittämättömän hyviä, mutta aina tulee kausia jolloin kuuntelee jotain enemmän kuin toista. Tällä hetkellä the Prophet, Shadows temple-x, Eternally Beyond, Metaphysical ja Deflower ovat pyörineet ahkerasti :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeMa Huhti 21, 2008 8:23 pm

MÄ KUOLEN! YKS MEIN LUOKKALAINEN IDIOOTTI RIKKO MUN DIXANADU LEVYNI! ;___;
Takaisin alkuun Siirry alas
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Vantaa

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 2:10 pm

W000T? O___O Pyydä et se korjaa sen sulle ostamalla uuden.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:57 pm

Joo. Opettajat ny vielä tutkii asiaa. -.-''
Mitä tutkimist siin on. Kolmenkympin levy iha naarmuil. Opettajat on itekki sen nähny.
Se on paras levy Moisseilta mitä on. <3
Mutta se kusipää vaa sanoo et hän ei mitään korvaa. Eikä myönnä opettajalle et rikko sen levyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2008 9:50 am

MITÄ?" D8<< >______< !


Mua ei onneksi kauheasti haittaisi, jos tää mun Dixanadu DVDn levy menisi rikki tai jotain, koska poltin sen itse tohon DVD levylle. X'D Mut siis aijon kyllä ostaa sen ihan AIDON dixanadu DVDn sitku on rahaa. ^^;;

Mutkunolivaankovahinkupäästänäkeesejaolipakko
ladatajakuseneivoinukattooennenkupolttiDVDlevylle..^^'''.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeSu Toukokuu 04, 2008 4:49 pm

Auts... Minulla on Dixanadu (Europeversio jossa mukana LM-sinkku) puoliksi ystäväni kanssa ja kumpikin pitää siitä hyvää huolta. DVDn ostan vasta kun siihen on varaa, enkä tue piraattitoimintaa. Menee se suurin ilo aidon saamisesta jos omistaa jo valmiiksi piraatin ;_;
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTo Kesä 12, 2008 11:08 pm

^siitä pidetään niin hyvää huolta, että kansilehdet taitaa olla hukassa.... Ei ne mulla ole.

Rakastuin ensimmäisena Monophobiaan ja se taitaa edelleen olla suosikki nr. 1. Sitten on tietenkin shadows temple-x, Lamentfull Miss, Xanadu, unmoved, Last Temptation ja Mephisto Walz. On niitä muitakin ja päätyisin kuitenkin luettelemaan tähän kaikki biisit. Siispä lopetan.
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 2:51 pm

Lainaus :
^siitä pidetään niin hyvää huolta, että kansilehdet taitaa olla hukassa.... Ei ne mulla ole
Kansilehdet on kotelossa, sekä LM:n että Dixanadun!

Pitäis ostaa se Dixanadun versio, missä on mukana instrumentaalit ja jotain tietokone-extraa. Sitten ois mulla ja ShindeKudasailla molemilla puolikkaat levyt x2 ja voitais kierrättää niitä... *offtopic*

Viime aikoina olen kuunnellut paljon Beyond the Gatea x3


Viimeinen muokkaaja, MaliceMizer pvm Ti Elo 12, 2008 8:13 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 2:57 pm

[off]No ei ne viimeks siellä ollu, kun levy mulle saapu u_u"

Olis se ihan kätevää, että molemmilla olis ne levyt, kun tässä on se ongelma, että se levy vaihtaa omistajaa niin satunnaisesti, että ei tiedetä kummalla sen kuuluisi olla. Mun hyllyssä se on tainnu majailla vähemmän...[/off]
Takaisin alkuun Siirry alas
Chiaki

Chiaki


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 09.08.2008
Paikkakunta : Vantaa

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeMa Elo 11, 2008 4:24 pm

Nocturnal Romance<3 ja Shadows Temple ::3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://uk.youtube.com/user/xJackSpookyx
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeTi Elo 12, 2008 8:15 pm

Ja taas postaan. Tällä hetkellä ahkerasti pyörivät dixeiltä monophobia ja forbidden sekä Nocturnal Romance ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
silence

silence


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 28.09.2008

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimeSu Syys 28, 2008 7:13 pm

mullakin taitaa pyöriä ahkerasti Nocturnal romance. Myös shaws temple iskee ja kovaa XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Gilraen

Gilraen


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.01.2009
Ikä : 33

Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitimePe Tammi 23, 2009 11:18 pm

Näitä on ihan liian paljon. :'D Tämä ei ole mikään lempijärjestys. Ensimmäisenä mainittu on kyllä kaikkein paras.

* Monophobia
* Pessimiste
* Gloire dans le Silence
* The Prophet
* Perish
* Nocturnal Romance
* Mad Ingrain
* Mephisto Waltz
* Night Breed
* Shadows Temple
* Last Temptation (ainoa Sethin laulama suosikeissani)

Juuri tällä hetkellä huudatan varmaan Perishia eniten. Juka laulaa sen upeasti livenä. *_* Gloire dans le Silence puolestaan on jotenkin hirveän koukuttava; kun kerran kuuntelee, pitää kuunnella ainakin toisen kerran perään, ellei jopa kolmannenkin.
Mutta Monophobia on kaikkein upein. Rakastan sen kertosäettä ja melodiaa. Ensimmäisellä kuuntelukerralla nousi vähän tunteet pintaan ja melkein itkin. ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?   Lempi biisinne  Moi dix Moisseilta? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi biisinne Moi dix Moisseilta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lempi biisinne Malisuilta?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Moi dix Mois-
Siirry: