†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mana unet 8D

Siirry alas 
+3
Mufu-sama
MaliceMizer
Manu-Sama
7 posters
KirjoittajaViesti
Manu-Sama
Dixaaja
Manu-Sama


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 21.01.2008

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTi Helmi 05, 2008 8:19 pm

Tänne kaikki manan fani palleroiset voisivat sitten kertoa mana,ja myös muut häneen liittyvät unensa :3
KITOSSSS.. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTi Helmi 05, 2008 9:37 pm

Viimeks näin sellasta unta, että nukuin ja itkin Manan sylissä (miksi ihmeessä itkin, en käsitä, oisin saanu olla ilonen). Mutta Mana oli kiltti ja hänellä oli pehmeä syli ja hän lohdutti minua <3 Sekin uni meinasi muuttua pervoksi, mutta herätyskello soi. Herätyskellot on *******.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTi Helmi 05, 2008 11:48 pm

Mä näin kerran jotain ihan outoa untaa, jossa ostin Manan Jeune Fille x Bronze kitaran. X'DDD (Kyllä, se on ainut kitara jonka nimen muistan. D: Tai no siis en oo ees kauheesti katellu muita kitaroita ja mun lempi kitara onkin tuo jeune fille x bronze)

Niin ja se kitara oli kokoonkoottava. O___o

Ja niille jotka eivät muista tai muuten vain tiedä miltä Jeune Fille x Bronze näyttää, niin tässä kuva:
Mana unet  8D Esp_mana_jeune_fille_x_bronze_1
Ja
Mana unet  8D Esp_mana_jeune_fille_x_bronze_2
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeKe Helmi 06, 2008 9:05 pm

Näin joskus pätkän, jossa lensin Manan kanssa Ranskassa (siis siivillä, meillä oli kauniit mustat höyhen/sulkasiivet <3)... Se taisi olla ilmaisutaidontunnilla, kun tällaista unta näin x"D
Takaisin alkuun Siirry alas
Manu-Sama
Dixaaja
Manu-Sama


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 21.01.2008

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeLa Helmi 09, 2008 7:24 pm

hahaa. XDD ite ennoo nähny mana unia..Njoo,joskus olin kunnol kuses johonki julkkikseen,mut se aika ohi?
Manaa toki rakastan ja fanitan..
Mutta kusessa olen ihan muuhun ihmiseen.. XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 9:15 pm

Voi vitaliste, näin untaa, et osasin soittaa kitarallani Vizardin alun- XD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
Manu-Sama
Dixaaja
Manu-Sama


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 21.01.2008

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeMa Helmi 11, 2008 5:05 pm

Mun unesta ihan turha puhua..Njoo,liittyy se vähä manaan,tein mun barbista mana barbia,sit mun isä tuli karjuu mulle et siivoo huone,sit en tahtonu siivota,ja koko ajan siel kaiku: TANELI! TANELI!

PAINAJAINEN.. Muhvi tietää,miksi JUURI TANELI... XDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTi Helmi 12, 2008 8:45 pm

Oon joskus muuten nähnyt sellaista Mana-unta, että dixit soitti jonkinlaisella pienellä lavalla kouluni juhlasalissa, joka oli samalla mökillämme Kustavissa ja sekä ulkona että sisällä (sellaisia ne unet on...). Minä bändärinä laitoin Manaa varten syntikkaa (O.o") ja siinä oli kuvia Gacktista merveillesin kiertueelta ja Brisen liven Mana&Gackt-halauksesta x3
Takaisin alkuun Siirry alas
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Vantaa

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeKe Helmi 13, 2008 11:10 pm

XD Mäpä näin tnää aika kauhistuttavaa unta eikä ole ensimmäinen kerta kun nään tämmösiä. Eli unessa Mana tulee puukottaa (yllätys) Muhvin, sitte Minä tulen ja puukotan manan, sitten Juka tulee ja puukottaa minua ja sit Juka kuolee aivoverenvuotauksee. Kauhistuttavaa. Mutta hupaisaa XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 12:48 am

X'DDDD


Mana ei sit tykänny musta tai sit mun mana cosseista. ;___;
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Vantaa

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 3:32 am

No ei Jukakaan tykänny musta ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 6:48 pm

Näin viime yönä Manasta unta, mutta en jaksa kertoa sitä alkua siitä koska Mana ei liity siihen millään tavalla.

Eli, tulin kotiin, menin keittiöön ja katsoin ympärilleni. Ensimmäisenä silmiini iski Mana joka istui keittiön pöydällä. Menin Manan eteen ja katsoin tyhmän näköisenä Manaa ja lopulta kättelin häntä. Ajattelin että olisi varmaan järkevää puhua hänelle että hän ei vallan tylsistyisi. Noh, päätin puhua englantia ja olen englannissa tosi surkea. Möngersin kauhealla vaivalla jtn mutta kun sain asiani sanottua Mana vastaa suomeksi. Yllätyin, Mana puhui moitteettomasti suomea. Sitten minä heräsin. Siinähän olisi voinut tapahtua vielä vaikka mitä hienoa.

Aikaisemmassa unessani olin Manan kanssa navetassa. Ja Mana antoi minulle rahaa. O__o
Takaisin alkuun Siirry alas
Juka-sama
Dixaaja
Juka-sama


Viestien lukumäärä : 65
Join date : 23.01.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Vantaa

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 8:43 pm

X''DDD Mahtava paikka antaa rahaa... Navetta!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/watch?v=hB2yLDUD0KE
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 9:03 pm

Tottakai XD Mana oli navetassakin brändit päällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTo Kesä 12, 2008 11:20 pm

Viime unesta on aikaa, mutta aika hyvin sen vielä muistan.

Olin ystäväni kanssa bussilla Afrikassa Manan, Klahan, Hizakin, hiden, Kamijon ja Yoshikin kanssa. Pelattiin korttia minä ja Mana vs. ystäväni ja Klaha, kunnes saavuttiin Afrikan ja Aasian rajalle ja Klaha meni soittamaan "jee, oon Afrikassa"-puhelun. Pian kaikki seisoivat ulkona puhumassa puhelimeen, paitsi minä, ystäväni ja Mana. Menimme johonkin majaan, mistä löytyi trampoliini/pomppulinna ja koripallokorit. Aloimme sitten kolmestaan pelaamaan koripalloa, Mana jossain vanhemmassa asussa, ystäväni ja minä meille kahdelle täysin normaaleissa vaatteissa. Mana vielä hävisi pelin, kun herätyskello soi.
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 2:42 pm

Manaunet on btw yhdyssana. Minua ärsyttää aivan suunnattomasti tällä foorumilla kirjoitusvirheet: Niitä on käsittämätön liuta yhdys_sanoista ihan näpinten sekoluun ;__;

Mutta, asiaan. Dixit tulivat Suomeen ja pitivät peräkkäisinä päivinä keikat Tavastialla. Ensimmäisenä päivänä olin linnoittautunut lavan nurkkaan eväineni ja kamppeineni. Jostain kumman syystä Mana tuli yksin lavalle ja minulle tuli kiire työntää kamani pois tieltä... Mana selitti jotain minulle (puhui, joo 8D) ja halasi <3
Toisena päivänä minulla oli kauheita vaikeuksia päästä täältä Turusta äitini ja veljeni kanssa junalla Hesaan (miksi ilmiinnyin yhtäkkiä takaisin Turkuun O_O") ja siihen loppuukin muistamiseni.
Jossain vaiheessa olin backstagella ja Mana otti meikit etc pois ja oli noin 60-vuotias hento mummeli XD Ja toisessa unessa hän taas muuttui punaisessa skottiruudullisessa kiltissä heiluvaksi parrakkaaksi ukkeliksi X"D Jos en olisi tiennyt häntä Manaksi, en olisi uskonut...

Outoa oli myös se, etten missään vaiheessa nähnyt bändiä soittamassa, Mana vain heilui lavalla. Eikä Sethiä tai K:ta näkynyt bäkkärilläkään...

Sekavaa. Tuon kaiken näin samana yönä, mutta aivoista ovat kaikki muistikuvat haihtuneet.
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeLa Kesä 14, 2008 7:04 pm

MaliceMizer kirjoitti:
Manaunet on btw yhdyssana. Minua ärsyttää aivan suunnattomasti tällä foorumilla kirjoitusvirheet: Niitä on käsittämätön liuta yhdys_sanoista ihan näpinten sekoluun ;__;

voi pikkuista pilkunnussija-parkaa. Se sekoaa yhdyssanavirheistä~ älkää ikinä sanoko MaliceMizeriä pieneksi. Se kuristaa... *juoksee piiloon*

Itse näin viime yönä unta, missä tekstailin Manaksi muuttuneen MaliceMizerin kanssa. Viestit eivät ole julkaisukelpoisia, joten niistä vaietaan. Ei, ei mitään pervoa, kunhan vaan turhan ilkeitä juttuja joistakin ihmisistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Kesä 15, 2008 10:51 pm

*kuristaa* No joo, en tapa sua :3 Mutta, kerro vaikka mesessä mistä me tekstattiin~ *off* Oletko varma että se oli unta, mehän tekstataan 24/7?
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Kesä 15, 2008 11:41 pm

Kai se siinä vaiheessa on unta, kun näen sut/Manan kirjoittamassa mulle...

Ja toinen uni muistui mieleen.... Katsoin jotain tietokilpailua, missä Mana oli juontajana ja kilpailijoina oli Malice Mizerin ja Moi dix Moin jäseniä. Oikea vastaus joikaiseen kysymykseen oli vaihtoehto C, ja vaihtoehtoina olivat vastaukset A, B ja D... Manalla oli unessa se nykyinen pehko, mutta vaaleana ja vaaleanpunainen minimekko O_O

\o/ se ei tapa mua \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeTo Kesä 19, 2008 7:47 pm

Mana vierailee ahkeraan unissani. Viimeisin, jonka muistan, meni suunnilleen näin:
Dixeillä keikka (siitä ei mielikuvia), paikka jossain Sveitsissa tms. Keikan jälkeen bändin jokaisen jäsenen oli juteltava yhden fanin kanssa. Pääsin puhelemaan Manalle, koska hän piti sinisistä hiuksistani. Tulimme hyvin toimeen, vaikka Mana-parka olikin vähän ujo. Puhuimme sekaisin suomea, ranskaa ja englantia (Mana puhui suomea vähän takellelllen), ymmärsimme toisiamme, vaikka käytimme mielenkiintoisia ilmaisuja tyyliin "Phobia of people", eli pelkäsimme ihmisiä molemmat, Mana ja minä XD Kielitaitoni tosiaan toimii unissani :'3
Mana katosi bäkkärille vaihtamaan vaatteita ja ottamaan meikkejä pois. Hiippailin sinne, halasin häntä, ja tidididii hän olikin ilman meikkejään ja hänellä oli lyhyet maantienväriset hiukset ja rumat (?) tavalliset miehen kasvot ;__; Manalla on tapana esiintyä unissani omituisen näköisenä x"D Mutta ei se mitään, halasin häntä silti. Sitten lähdin ostamaan fanituotteita, mutta kaikki olikin loppunut (tässä vaiheessa harhailin Wäinö Aaltosen museon tapaisessa avarassa paikassa), jäljellä oli vain tyhmiä vöitä (!)...
Sitten tulivat lopputeksit (lol), tyyliin kuvaaja, leikkaaja jne, taustalla pätkiä "videosta." Kun tekstit loppuivat, ShindeKudasai soitti minulle ja herätti...
Takaisin alkuun Siirry alas
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimePe Kesä 20, 2008 2:49 pm

Enneunia kaikki 8D Mutta no, voisin kertoa siskoni näkemän unen.
Me menimme Moi dix Moissin keikalle tavastialle. Me menimme eturiviin heti ja kaikki katsoivat ihan takaa sillee "ootteks te vähä tyhmiä?" Sitten Mana tuli lavalle ja me kiljuttiin. Muilla samat ilmeet ja jatkoivat eväittensä syömistä. Sitte Seth tulee lavalle. Kiljumme taas, muut kattoo taas sillee "WTF?" Sitten joku heittäää Sethin niska-perse -otteella lavalta ja sanoo: "Meillä on uus rumpali, me ei tarvita sua enää" *___*
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Kesä 22, 2008 5:28 pm

MaliceMizerin unesta on enneunta ainoastaan se, että soitan ja herätän sen... *kjähkjäh*

Mutta, oli mulla Manaunikin nähtynä...
Makasin Illuminati-Manan kanssa meidän keittiön pöydällä, joka vastoin kaikkia sääntöjä oli meidän keittiössä. Puhuttiin siinä jostain, oletettavasti MaliceMizeristä. Puheenaihe näkyi puhekuplassa Manan pään yläpuolella. Yhtäkkiä Mana alkoi leikkimään kaulassani olevalla ristillä ja vihjailemaan pervoja... Vastoin kaikkea mahdollista menin leikkiin mukaan ja silittelin Manan reittä. Jatkoimme siinä sitten pervoilua ja hetkeksi kaikki vain pimeni. Kun sitten "heräsin" MaliceMizer seisoi edessäni ja valitti, miten Mana kuuluu hänelle ja minun olisi pitänyt odottaa Yoshikia...

Juhannus \,,/
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Kesä 22, 2008 5:33 pm

Lainaus :
Kun sitten "heräsin" MaliceMizer seisoi edessäni ja valitti, miten Mana kuuluu hänelle ja minun olisi pitänyt odottaa Yoshikia...
Niin minun tapaistani 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Kesä 22, 2008 5:39 pm

MaliceMizer kirjoitti:
Lainaus :
Kun sitten "heräsin" MaliceMizer seisoi edessäni ja valitti, miten Mana kuuluu hänelle ja minun olisi pitänyt odottaa Yoshikia...
Niin minun tapaistani 8D
Se oli lähinnä pelottavaa. Olit ihan kuolleen näköinen ja valitit mulle koko loppu unen siitä, miten vein Manan sulta... Siis uni jatku tosta, mutta Manat katos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusunen

Ruusunen


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 25.04.2009
Ikä : 30

Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitimeSu Huhti 26, 2009 12:18 am

Woah, ei oikeasti. xD Mahtavia unia. Itse en ole nähnyt Manaunia... Mutta ehkä teidän unienne innoittamana jonain kuumehouruisena yönä juon vaikkapa kupposen kahvia Mana-saman kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mana unet  8D Empty
ViestiAihe: Vs: Mana unet 8D   Mana unet  8D Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mana unet 8D
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mana-saman kitaroita

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Mana-sama-
Siirry: