†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Morning musume ja muut söpöt ryhmät

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Morning musume ja muut söpöt ryhmät Empty
ViestiAihe: Morning musume ja muut söpöt ryhmät   Morning musume ja muut söpöt ryhmät Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 10:50 pm

Vaikke tämä varsinaisesti jrockia olekaan, perustin silti aiheen, koska etenkin Momusu on alkanut entistä enemmän kiinnostaa. Ja koska on kevät, ainakin omalla kohdallani popin kuuntelu lisääntyy.

Morning musumen koreografiat ovat aina ihanan vaihdikkaita ja niitä opetteleekin mielellään, joskin kovalla työlläkin!

Sexy boy on oma lempikappaleeni ko. ryhmältä, mitkä kappaleet kuuluvat teidän suosikkeihin? Entä jäsen, josta pidät eniten tai kokoonpano?

Momusun jäsenten sooloprojektit ovat myös todella mahtavia!

Ja sitten Momususta C-uteen... Olen todellakin koukussa Ookina Ai de Motenashite -kappaleeseen vaikka siitä tuleekin pää kipeäksi! xD
Mutta kaiken kaikkiaan upea ryhmä!

Keskustelua!?


Viimeinen muokkaaja, Kinoko pvm Ke Huhti 23, 2008 7:41 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Morning musume ja muut söpöt ryhmät Empty
ViestiAihe: Vs: Morning musume ja muut söpöt ryhmät   Morning musume ja muut söpöt ryhmät Icon_minitimeSu Huhti 13, 2008 11:20 pm

Olen kyllä joskusn Morning Musumea kuunnellut, mutta siitä on jo jonkin aikaa. X'D

Jäsenistä en tiedä sieltä oikeastaan ketään, kun en ole jaksanut/ei ole kiinnostunut tutustumaan heihin sen enempää. :3
Mutta lempi kappaleeni olisi myös se Sexy Boy, sitä oon noin kaks vuotta sitten popitellut urakalla. XD Ja on vieläkin paras biisi heiltä, mielestäni.

Sitten oli yksi toinenkin lempi biisi heiltä, mutta satuin jo vahingossa unohtamaan sen nimen. XDD (hyvä minä! ♥)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
 
Morning musume ja muut söpöt ryhmät
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - O F F - :: JRock-
Siirry: