†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 J-musiikki vs. muu maailma

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

J-musiikki vs. muu maailma Empty
ViestiAihe: J-musiikki vs. muu maailma   J-musiikki vs. muu maailma Icon_minitimeSu Kesä 22, 2008 6:06 pm

Otsikko ei kerro mitään, mutta...

Siis, kaikkihan kuulee joskus huvittavia kommentteja jostain japanilaisesta yhtyeestä, mitä itse kuuntelee? Yleensä liittyen jäsenten sukupuoleen tai ulkonäköön muuten vaan. Eli kerätään niitä kommentteja tänne, jookos? Ja tietenkin kommentoidaan itse toisten kuulemia kommentteja, että saadaan jotain keskustelua aikaan *epätoivoinen*

___

Katsotaan, mitä itseltäni löytyy..

Haa, koululaukussani oli keväällä kuva Malice Mizeristä. No, luokkalaiseni huomasivat että MaliceMizer muistuttaa ulkonäöltään Manaa, joten sitä sai kuulla viidesti päivässä. "miks sulla on .....n kuva laukussa ja ketä noi muut on?"

Sitten olin väsännyt Gackt-lukujärjestyksen itselleni... Paras huomautus oli takuulla "toi näyttää ihan Britney Spearsilta!", sanojana poika luokaltani. En sitten tiedä, mitä se katseli... Kuva taisi olla Brisen livestä ja Gacktin hosut auki.

Lisäksi multa on kysytty, soitanko Gazettessa.

Moi dix Mois on humppaa.

Gazette on molotusta

X Japan on euroviisu-humppaa

Ja kaikki yhdessä on vajaaälyisten sekoilua tai vastaavaa.

// Paras unohtui.... Selitin luokkalaiselle Versaillesista.
"Vai mitä, että siinä Versaillesissa on kaks naista?"
"Ei. Kaikki ne on miehiä"
"KUIN HOMO VOI OLLA?!?"

opettaja katsoi vähän pahasti, oppitunnilla kun oltiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

J-musiikki vs. muu maailma Empty
ViestiAihe: Vs: J-musiikki vs. muu maailma   J-musiikki vs. muu maailma Icon_minitimeTi Kesä 24, 2008 10:47 pm

Lainaus :
Haa, koululaukussani oli keväällä kuva Malice Mizeristä. No, luokkalaiseni huomasivat että MaliceMizer muistuttaa ulkonäöltään Manaa, joten sitä sai kuulla viidesti päivässä. "miks sulla on .....n kuva laukussa ja ketä noi muut on?"
Aww XD Oli se kiva kun mulla oli blondit hiukset. Nyt sun täytyy kiinnittää se kuva missä Manalla on kiharat siniset hiukset niin sen voi taas sotkea joku random muhun ^^"

"Ei se voi olla mies kun sillä on rinnat!!!111"
Versailles, jälleen. Hizaki ja Jasmine You :'3

ShindeKudasai luettelikin jo muut, mitä mieleeni nyt tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
ShindeKudasai

ShindeKudasai


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 12.06.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Turku

J-musiikki vs. muu maailma Empty
ViestiAihe: Vs: J-musiikki vs. muu maailma   J-musiikki vs. muu maailma Icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 1:20 pm

Eilen yöllä muistin vielä jonkun tohon lisää....

No, mun isä ei ilmeisesti inhoakaan X Japania, kun haluaa viedä mut keikallekin 8D
joo, suu loksahti auki, kun äiti paljasti ton. Kunhan vain saisin ton yhden mukaan, niin olis ylikivaa ^^"

Nyt mä sen muistin! ATK-tunnilla leikkasin yhtä Yoshikin kuvaa, kun halusin liittää sen työhön. Opettaja tulee taakse:
"Sanna, kerro mulle miks Japani on nyt suosittua? Kerro, mikä siinä viehättää"
"en mä tiedä. Mä vaan tykkään musiikista..."
"no paljosta vetoa, että toikin on joku j-pop laulajatar?"
"Ei. Oikeastaan se on yhden legendaarisen japanilaisen rockbändin rumpalipianisti ja perustaja..."
mukaan tulee kolmas henkilö... "Sami, vai mitä että toi mies näyttää naiselta?"
"MITÄ?! ONKO TOI MIES?!"

(opettajan repliikit alleviivattu)
Takaisin alkuun Siirry alas
Gilraen

Gilraen


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.01.2009
Ikä : 33

J-musiikki vs. muu maailma Empty
ViestiAihe: Vs: J-musiikki vs. muu maailma   J-musiikki vs. muu maailma Icon_minitimeLa Tammi 24, 2009 1:04 pm

ShindeKudasai kirjoitti:
Sitten olin väsännyt Gackt-lukujärjestyksen itselleni... Paras huomautus oli takuulla "toi näyttää ihan Britney Spearsilta!", sanojana poika luokaltani. En sitten tiedä, mitä se katseli... Kuva taisi olla Brisen livestä ja Gacktin hosut auki.

Usein pystyn olemaan välittämättä, jos joku heittää jotain idioottimaista haukkua tai vitsiäkin jostain, mistä minä pidän. Mutta jos olisin ollut paikalla, kun tuo sanottiin, itsehillintäni olisi joutunut melkoiselle koetukselle. Gacktia ei saa ikinä verrata Britneyhyn, ei edes huumorimielessä. Sellaista vitsiä ei voi sulattaa.
Juu, otin tuon melko raskaasti. Laughing

Ensin Mana-jutut. Isä ja isosisko ainakin tykkäävät siitä seikasta, että mies näyttää sellaiselta:

Isä: Hyi! (Näytin hänelle yhden Malice Mizer -taustakuvan ja osoitin Manaa.)

Minä: Uskotko sinä, että tämä on mies? *osoittaa yhtä Manan kuvaa*
Isosisko: MITÄ? Hyi h*lvetti! (<- Ihan täyttä kurkkua.)

Juuh... eli eivät oikein tykänneet. Äidillekin olen tainnut kertoa, että Mana on mies, mutta hän ei - tapansa mukaan - muistaakseni muuta tehnyt kuin hymähtänyt. Hän on aina sellainen, ei koskaan kunnon mielipiteitä mistään, mikä minua kiinnostaa.

Sitten miellyttävimpiin juttuihin. Olin bestikseni kanssa katsomassa Houkutusta, mutta mainoksetkaan eivät olleet vielä alkaneet. Otin kännykkäni esiin ja näytin hänelle sitä Manan kuvaa, jossa tämä "kurkkii" päivänvarjon takaa, ja jossa on punainen tausta. Varmaan yksi tunnetuimpia Manan kuvia vieläpä. Kysyin sitten, että "mies vai nainen?", ja bestis vastasi ihan automaattisesti nainen. Kun totuus sitten selvisi, hänen silmänsä vähän laajenivat, mutta hän sanoi ihan tyynesti: "No se on sitten ihan pirun hottis mies." Razz

Ja kerran koulussa näytin bestikselleni Gacktinkin kuvaa. Kysyin, että onko tämä namu siitä huolimatta, että on lyhythiuksinen (bestis rakastaa pitkähiuksisia miehiä). Hän tuijotti kuvaa varmaan viisi sekuntia, ennen kuin kysyi: "Onko tämä siis mies?" Minä melkein repesin ja sanoin, että totta kai. Miten Gacktia voi erehtyä luulemaan naiseksi? Laughing No, bestis sitten suli melkein siihen paikkaan ihan lumoutuneen näköisenä. Eli kyllä taisi Gackt tehdä vaikutuksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





J-musiikki vs. muu maailma Empty
ViestiAihe: Vs: J-musiikki vs. muu maailma   J-musiikki vs. muu maailma Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
J-musiikki vs. muu maailma
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - O F F - :: JRock-
Siirry: