Taas yksi epätoivoinen yritys herättää edes jotain keskustelua aikaan. Eli, kuten otsikkokin jo kertoo: Mikä on
the ultimate suosikkinne Moitién vaatteista? Perusteluja ja muuta sälää olisi myös ihan suotavaa kirjoittaa, ja mikä tärkeintä - kuvia !
Pistetäänpä nyt aluksi jotain mitä yritän tällä hetkellä kaivaa käytettyinä hettihuutokaupoista sun muista...
Esittelen siis teille unelmatakkini! Tiedettävästi minulla on takkifetissi ja voisin pitää niitä millä säällä tahansa, mutta silti vain harvat kappaleet vievät sydämeni, ja tämä takki kuuluu niihin :D. Olen himonnut tätä sitä siitä asti kun näin Manan
Mad Tea Party photoshoot -kuvat (arr, miksi piti yhdistää myös unelmakenkäni tuohon asukokonaisuuteen, en kestä katsoa itkemättä XD!). Rrrrrrrakastan suuresti takaa pitkiä takkeja ja tällaista olen halunnut jo ties kuinka kauan. Mutta ehkä vielä joskus saan käsiini tämän kaunokaisen ♥ (ja ehkä jopa myös
tämän, mutta tämä varmaan riittää takeista XD).
Takeista päästäänkin sulavasti toiseen etsintäkuulutettuun vaatekappaleeseen -
viittaan. Päällysvaatteet on edelleen kivoja jne jne ja olen halunnut jonkinlaista viittaa jo vuosia, ja tähän nyt viimein olen ihastunut. Olen liian laiska ja osaamaton ja laiska ja laiska ja vieläkin vähän liian laiska tekemään vaatteita itse ja siksi odotankin kunnes tämäkin pomppaa syliini jostakin kiven kolosta...
Mutta nyt kaikki te laiskimukset ylös ja kirjoittamaan! Tunnetusti
"Manan päällä monet kammottavuudetkin näyttävät jollain mystisen oudolla, ja ehkä pelottavallakin, tavalla hyvältä", joten siitä vaan listaamaan näitä järisyttävän kauniita luomuksia :D.
Postaan vielä myöhemmin lisää kokonaisista asukokonaisuuksista, heti kun vaan jaksan...