Mahdoton kysymys! xD
On jotenkin todella vaikeaa napata yksi lempikappale, kun jokainen mizereiden aikakausi on jotain niin erilaista ja toisiinsa vaikesti verrattavissa. :'D
Olen kuitenkin jotenkin "päättänyt" hätätilanteen varalta, että lempibiisini koko Malice mizerin tuotannosta on Baroque.
En mielelläni valitse vain yhtä, mutta... sanoisin sen olevan Baroque ylitse muiden. Pidän Tetsun hätäisen, paniikinomaisen kuuloisesta älähtelystä laulun aikana.
(Saan jotain komplekseja, koska pidän tuosta samantyylisestä älähtelystä PENICILLINin Hakuein kurkustakin<3)
Kuitenkin. Tetsun ajalta lempikappaleet ovat Miwaku no rooma ja Baroque. Miwaku no rooma on joku niin mahtava! Minulla meni sitä paitsi vähän aikaa tajuta, että kertosäe on englanniksi. xD Mutta se on aivan mahtavan kuuloista. Pidän muutenkin Tetsun laulamasta englannista. Voin niin kuvitella Tetsun tanssahtelemassa laulunsa tahtiin. "Making me dance around for killing time."<3
Kappaleen tarina on muutenkin kaunis.
Gacktin ajalta... on paljon mahtavia biisejä. Transylvaniasta tulee aina mieleen Veren vangit-leffa.
Se on hieno kappale. Olen muutaman kerran laittanut sen PSP'ltä soimaan kun en ole meinannut nukahtaa.
Olen myös ihan vasta huomannut miten paljon pidän Bel Airista ihan oikeasti. Ne rummut, ne rummut...!
Kuunnelkaa, koko biisi toimisi pelkästään Kamin rumpujen ja Gacktin laulun yhteistyöllä. Ne rummut pyörittävät koko kappaletta.
Au revoir on tietenkin kaunis.
Ju te veuxin kertosäkeen tanssin osaan. Osaan myös muutaman Kamin kohdan. :----D
Illuminati ja N*p*s N*g*s ovat sellaisia perusKözejä kiimabiisejä.
Woah... Le ciel on toki kaunis, mutta en jaksa kuunnella sitä mitenkään erityisenä. Se ei aina jaksa koskettaa minua.
Klahan aikaa en kuuntele sen koommin, kuin että Baptism of blood on... Ei kiva. : ( En pidä siitä.
Beast of blood ja Gardenia ovat suosikkeja Klahan ajalta, mutta enemmänkin seuraan Klahaa hänen soolourallaan.
Manan mieleenpainuvimmat asut ovat kuitenkin Klahan ajalta.
Klahan laulama Ma cherie on ihana. :)
Jajajaja...! Älkää antako minun edes aloittaa Mori no naka no tenshista ja Unmei no deaista...!
Rakastan molempia, todellakin... Mori no naka no tenshi on samaan aikaan surullinen ja iloinen.
Minä ainakin tunnen molempia yhtä aikaa, päivästä riippuen kuinka paljon ja miten tasaisesti.
Unmei no deai on kaunis.
Pidän molemmista, mutta koska niistä ei yleensä synny muuta keskustelua kuin Kamin kuolema, en ole "päättänyt" niitä lempikappaleikseni.
Voi että. Salaisuuteni on, että Mori no naka no tenshi on lempikappaleeni.
Ehkä en vain halua jakaa sitä muiden kanssa? xD
Nyt... Olen kai kirjoittanut tarpeeksi. Anteeksi.