†Shadows Temple†
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Shadow's dream of truth and false.
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua

Siirry alas 
+3
Juka-sama
Mufu-sama
Manu-Sama
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Mufu-sama
Kuningas
Mufu-sama


Viestien lukumäärä : 161
Join date : 19.01.2008
Ikä : 30

Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua   Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa Toukokuu 03, 2008 9:44 pm

Ai minäkö? o___O
Takaisin alkuun Siirry alas
https://shadowstemple.palstani.com
Kinoko

Kinoko


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 17.03.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Pomarkku

Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua   Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeLa Toukokuu 03, 2008 11:08 pm

Niiin. Eiku Mana itte D: <3
Takaisin alkuun Siirry alas
MaliceMizer

MaliceMizer


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 25.01.2008
Ikä : 31

Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua   Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 7:51 pm

Nyt sitten omistan Moitielta rippiristin. Tällaisen. Tykkään kovasti, se on tumman hopean väristä (messinki päällystettynä aineella x) ja nuo siniset kivet ovat oikeasti vaaleampia ja kirkkaampia, hohtavat :3
Takaisin alkuun Siirry alas
M

M


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.06.2008
Paikkakunta : Järvenpää

Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua   Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeSu Kesä 22, 2008 11:14 pm

Huomenna lähtee tilaukseen Double Button Long Dzile jaa Ribbon Lace One-Piece (OP ei tosin minulle itselleni, koska ei mekkoja minulle tietenkään). Viimein, tätä olenkin odottanut, sillä olen jo niin kauan himonnut hihatonta takkia ♥!

Ja heti kun saan vähän lisää rahaa kokoon, yritän viimein saada tilattua ihanan Pleated Frill Blousen (ihmeellistä että se ei ole vieläkään sold out, vaikka on ollut mallistossa jo pitkään, kerrankin hyvä tuuri minulla!) ja Lace-up Wide Pantsit. Ennen Animeconia pitäisi kuitenkin saada hankittua, eli ei kun kirppikselle myymään vanhoja kamoja...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusunen

Ruusunen


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 25.04.2009
Ikä : 30

Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua   Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Icon_minitimeSu Huhti 26, 2009 12:10 am

Woah, tällä porukalla on todellinen taipumus pistää offiksi... xD Mahtavaa.<''3

Ei mutta, M ja MaliceMizer ovat jo pelastaneet tilanteen.

Ei minulla ole tänne mitään kummempaa asiaa, kuin että yksi lupaamani unelma on, että joku päivä minulla on Moi-meme-moitién mekko. : /
(Lupaamani unelma tarkoittaa sitä, että melkein joka päivä sanon vuorenvarmana ystävilleni jotain "joku päivä minä..."-asioita. xD Usein olen tosissani.)

Oikeasti, joku päivä minulla on moi-meme-moitien mekko.
Ehkä sitten kun menen naimisiin? xD Woahh...



Sitten sitten.
Kuolaan aina Manan suunnittelemia vaatteita parista säälittävästä GLB:stä jotka omistan. Toisen sain tuliaisena Japanista ja toisen ostin Fantasiapelit-liikkeestä.
Mana... On mahtava. Todella on.
On muuten mahtavaa, kun niissä luki että Mana on meikannut itse molempien kirjojen photoshooteihin.
Oikeasti, Mana on joka paikan höylä. :----D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua   Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Moi Meme Moitie vaatteista perus keskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Moi-meme-moitien laatu?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
†Shadows Temple† :: - A i h e e s t a - :: Moi-meme-moitié-
Siirry: